20 Nisan 2016 Çarşamba

Sizlerden Son Gelenlerle Yarın Lösev deyiz




 Keçeden hazırlanmış şık çantalarımız var İstanbul kokulu.


Çeşit çeşit keçe oyuncaklarımız,


 bir dünya emek verilmiş amigurumilerimizde.


Tığ işi çantalar çoktan hazır.




Ayraçlar kitap kurtlarına, takılar süsü püsü seven kızlarımıza gidiyor.


 Son gelenler dediğime bakmayın iki defa doldu boşaldı burası.



Hamarat Tetaş hanımları ördü bu ayıcıkları. Yumuşacık, sevimli şeyler istila ettiler yemek masamı.


Yine boya kalemleri, hikaye kitapları, kartlar, minik ellerin hazırladığı kağıt çiçekler...


Balıklar, bereler, uzun kulaklar ve hatta balina bile var bu postada.






Pony de var görüldüğü üzre :)
Hepsi çok güzeller değil mi?

******

Bu etkinliğimizinde bir "Melekler Listesi" var elbette.
Ben not aldıklarımı yazayım, eksiklerimi siz tamamlayın olur mu?
Ben de vardım ya!  Deyin :)

*******

Nazan Sert ve Tetaş Hanımları
Dilek Uygun
Türkan Özdemir
S.Yonca
Evren ve bir velisi
Handan
Nihan Görgü
Feride Kar
Fiamma Şule ve iki arkadaşı
Hobizoo 
Zuhal
Eda Gençalp
İlknur Bayraktar
Esra Eyisoy
Nuray Aytaç
Nazik Kahriman
Emel Arukan
Merih Baytok
Eda hanım (adına Aylin Akkoç)
Canan Aslan
Aysel Kalycı
İlknur Köse
Elif Aksoy
Merih Aygün
Funda Çağlayan
Hatice Yazıcı
Hatice Çubuk
Özlem Büyük
Mine Topal
Güneş Barlas
Nilgün Komar
Merih Baytok
Gökçe
Sezen Soysal
Canan Özalp
Funda Çağlayan
Serpil Aydınay
Cevza Civelek
Nedim Köklü ?
Modern Metal ?
Hacı Ömer Sarıaydın ?
Elif Tunca Boz
Bahar Özmen Kutlu
Ve ben.

*******

Yanında soru işareti olanlar büyük ihtimalle yakınları adına paket gönderenler.
İçlerinden herhangi bir not çıkmadığından gerçek kimliklerini bilmiyorum.
Belki yorumlardan öğreniriz :)




20 yorum:

  1. Hepinizin emeğine yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Modern metal benim Elif Tunca Boz kargo şirketine firmada teslim ettiğimden o isimle gelmiş sanırım Rabbim bütün çocuklarımıza sifa versin inşallah öpüyorum çok sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  3. Maşallah ,maşallah , 18 nisan son demesek daha gelecek galiba Tülin hanım .Herkese çocuklarımız adına teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Türkan Hanım. Çok bereketli oldu :))

      Sil
  4. Ne güzel bir manzara, herkesin ellerine sağlık, özellikle senin Tülin abla.Biz Tetaş çalışanı hanımlar ( içimizde kurum dışından bir arkdaşımızda var ) ayıları örmeye devam ediyoruz .Kısmet Sarçeve olsun diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severim ayıcık ören o elleri ben ! Sağolsunlar canım. Sen başı çekmesen bu kadar olmazdı.
      Çok sevgiler hepinize.

      Sil
  5. Sevginin sorumluluğun göstergesi bu kareler ...böyle güzel bir projede yer almanın mutluluğu çok büyük ...iyi ki sizin gibi güzel yürekli insanlar var çabanız bize umut veriyor ve TÜLİN hnımların çoğalması dileğiyle iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim güzel katılımcılarımda çoğalsın, olur mu?
      Siz de iyi ki varsınız :)

      Sil
  6. Tülin hanim, bu güzel etkinlikte bir katkimiz olmasini sagladiginiz için çok tesekkur ederim.Emegi gecen herkese kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. İyiki vesile oldun Tülin'cim Türkan hanımda öyle sağolun-varolun.

    YanıtlaSil
  8. 'Öyle güzel bir insan tanıdım ki paylaşmasam haksızlık olur.23 Nisan dolayısı ile düzenledikleri çocuklara oyuncaklar etkinliğine katılmak benim için güzel bir deneyim oldu. SAÇEV ve LÖSEV de bulunan minik yüreklere gönderilmek üzere hazırladığımız bu oyuncakları hiç yorulmadan yüreğinin tüm sevgisi ile yerlerine ulaştıran,en büyük teşekkürü en içten tebrikleri hakeden Tülin Hanım'Sevgili Tülin Hanım ben bu ifadelerle sizin özverili çalışmalarınızı kendi face mde paylaştım . Bloğum olmadığından sizin gibi güzide bir insanı herkesin tanımasını ve gençlere rol model olmanızı en içten duygularımla arzu ettiğimden belki izniniz olmadan ancak yüreğinizin güzelliğine inanarak böyle bir paylaşımda bulundum. Kendi adıma sizi tanımaktan onur duydum. Nice güzel etkinliklerde umarım yine yollarımız kesişir. BU etkinliğin başlatılmasında bir çok arkadaşımızın gönüldaşımızın emeği çok fazla biliyorum ,ancak hepsine ulaşma imkanım olmadığından ben sizin nezdinizde sizin gibi gönlü güzel yardımsever tüm arkadaşlarıma da teşekkür etmiş olayım. Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  9. Öyle güzel bir insan tanıdım ki paylaşmasam haksızlık olur.23 Nisan dolayısı ile düzenledikleri çocuklara oyuncaklar etkinliğine katılmak benim için güzel bir deneyim oldu. SAÇEV ve LÖSEV de bulunan minik yüreklere gönderilmek üzere hazırladığımız bu oyuncakları hiç yorulmadan yüreğinin tüm sevgisi ile yerlerine ulaştıran,en büyük teşekkürü en içten tebrikleri hakeden Tülin Hanım' Sevgili Tülin Hanım bu metni ben bloğum olmadığından belki izninizi almadan ancak tüm gençlerin sizin gibi yüreği güzel insanları rol model almaları temennisi ile facebook hesabımda paylaştım. Eminim ki bu güzel etkinliğe emeği geçen bir çok gönlü güzel insan var. Ancak benim hepsini tanıma şansım olmadığından size ve sizin nezdinizde ;Böylesi güzel etkinliklere vesile olan ve bizlere de katılım imkanı sağlayan bu güzel insanlara yürek dolusu teşekkürlerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşın, duyurun.... Güzel şeyler bunlar :) İzne ne hacet!
      Çok sevgiler.

      Sil
  10. Merhaba tülin hanım ben cevza civelek öncelikle size ve emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum tüm çocuklarımızı yürekten kucaklıyorum istanbul kokulu çantaları sağlıkla mutlulukla kullansınlar çocuklarımızın yüzleri hep gülsün sevgilerimle -cevza civelek-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Cevza Hanım. Çantalarınız gerçekten çok güzeldi. Ellerine sağlık.
      Umarım bizleri unutmaz arada bu çantalardan yapar, çocuklarımızı tekrar mutlu edersiniz.
      Sevgiler, tekrar teşekkürler.

      Sil
    2. Merhaba güzel dusunceleriniz için çok teşekkür ederim tabiki seve seve yeterki çocuklarımız hep gulumsesin ☺😊

      Sil