14 Kasım 2015 Cumartesi

Hayal Et

Imagine- Jon Lennon



Imagine there’s no heaven’ 
Cennetin olmadığını hayal et 

It’s easy if you try’ 
Eğer denersen bu kolay 

No hell below us’ 
Altımızda cehennem yok 

Above us only sky’ 
Üstümüzdeyse sadece gökyüzü var 

Imagine all the people 
Hayal et bütün insanların 

living for today... 
bu gün için yaşadığını... 

Imagine there’s no countries’ 
Hiç ülke olmadığını hayal et 

It isnt hard to do’ 
Bunu yapmak zor değil 

Nothing to kill or die for’ 
Öldürecek ve uğruna ölecek bir şey yok 

No religion too’ 
Ve din de yok 

Imagine all the people 
Hayal et bütün insanların 

living life in peace... 
hayatı barış içinde yaşadığını 

Imagine no possesions’ 
Mülkiyetin olmadığını hayal et 

I wonder if you can’ 
Yapabilir misin merak ediyorum 

No need for greed or hunger’ 
Hırsa ve açgözlülüğe gerek yok 

A brotherhood of man’ 
İnsanların kardeşliği 

Imagine all the people 
Hayat et bütün insanların 

Sharing all the world... 
Tüm dünyayı paylaştığını 

You may say Im a dreamer’ 
Benim bir hayalci olduğumu söyleyebilirsin 

but Im not the only one’ 
ama tek ben değilim 

I hope some day you’ll join us’ 
Umarım bir gün sen de bize katılırsın 

And the world will live as one 
Ve dünya yekvücut olarak yaşar


4 yorum:

  1. çok severim çok da dinlerim.ama anlattıklarına gelinvce şimdi yaşadığımız bu dünya ve insanlar için o kadar ütopik o kadar uzakk ki!
    tülinim merhaba.umarım iyisindir.seni ve diğer blogger dostlarımı çok özledim.sadece ara sıra cihan ablama gidiyorum sanki mezarını ziyaret ediyormuşum gibi yada hiç aramızdan gitmemiş gibi yarattığı o sihirli bahçesinde dolaşıyorum....
    aman neler yazdım.çok öpüyorum yürek dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne garip! Ben de zaman zaman o bahceye gidiyorum Dolunay. Bana anlattiklarini dusunuyorum....

      Buraya ugramana sevindim arkadasim.
      Goruselim olur mu? Sevgiler.

      Sil
  2. Yıllar ötesinden bugüne hep aynı çağrı. İnsanlar keşke duyabilse....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske..... Ben soylemeye, dinlemeye devaam edicem inatla. Iflah olmaz bir iyimserim ne de olsa ;)

      Sil