4 Aralık 2013 Çarşamba

Güneşli Bir Kış Gününe Neler Sığdırabilirsiniz?



Eskicileri dolaşır, tozlu raflardaki keşfinizi Paris sever oğlunuz için satın alabilirsiniz.


Ana caddeleri terk edip, parkların içinden geçmeyi tercih edebilirsiniz.


Bir yaş daha aldığınız günü sevdiklerinizle bi güzel kutlarsınız.


Sonra ille de üzülmek için bir sergi dolaşırsınız.


Küçük şeylerle gönlünüzü hoş eder, 
                                          varsa eğer benim gibi kursunuzun yolunu tutarsınız.
Ki, zaten gün bitmiştir.

Gecenin bir vakti eve döner,
sonra da  bu zuzu gibi bir köşeye kıvrılırsınız.




14 yorum:

  1. yadaaaaa
    cayini demleyip....eline eskilerden kalan bir albumu alip
    gecmisi yasayabilirsiniz....
    unuttugunuz guzellikleri...cocuklarinizin kucuklugunu..
    annenizi,,babanizi ..hatirliyabilirsiniz
    tulincimmm
    nereden geldi aklina bu guzel paylasim:)))
    seni opuyorum,,,sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları ben bir gün içinde yaptım da oradan aklıma geldi Cihan'ım. Son zamanlarda elişlerim askıda, bari bir günümü paylaşayım dedim :)

      Albüm konusu ayrı bir olay benim için. Evde yanlızken ancak... Çocuklar elimden alıyor çünkü. Her seferinde aynı ben...
      Bu kadar mı gözyaşı akıtmaya hazır olur bir insan. Valla öyle kendiliğinden, ben bile fark etmiyorum. Hasta oluyorum sonra. Boğazlarım şişiyo, külçe gibi oluyorum.
      Yok hayatım, acıya, hasrete alışılmıyor. Kabulleniyorsun yokluklarını o kadar.

      Ben de seni öpüyorum, bebeği de :)

      Sil
  2. Cok guzel olmus :) ben kopekleriniz kedileriniz warsa onlarla oynasirsiniz kismini zuzu gibi uyursunuzdan onceye eklemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, olsa da sevip oynasan :( Ben evcil hayvanlarla büyümüş şanslı bir çocuktum. Sonrasında yazık ki hayat sadece sizin tercihlerinizle şekillenmiyor.

      Şimdi sitenin bahçesinde var iki köpeğimiz. Sabahları yolumu beklerler. Beni mi, elimdeki poşeti mi orası belli değil ama, olsun. Ben onları seviyorum, galiba onlar da beni :)

      Sil
  3. Yeni yaşın mutluluklarla, güzelliklerle dolu olsun, iyi ki doğmuşsun Tülinciğim!
    Bayıldım güneşli kış gününe sığdırdıklarına da :) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bige'm. Bir yay kadını olarak, az bile değil mi :)

      İyi ki hayatımdasınız. Kendimi çok zengin ve özel hissetmeme sebepsiniz.

      Sil
  4. herkes gezgin olmaya başladı ,bu sevindirici,,e hep elişi otur işi olmaz di mi ama)))
    Ben açıkçası gezgin muhabirliği seviyorum,,daha da bloguma sığdıramadıklarım var desem yeri,,iyi gezmeler,,,sokakta hayat vaaaarr !!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sabah size uğradım, el işi otur işinden sonra okur işini de gördüm :)

      Sil
  5. Yeni taşın kutlu olsun Tülincim.Nice yıllar,güzellikler dilerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Melek listesinde adın var, gördün mü? Çünkü bana gönderdiklerin duruyor hala :) Hani etkinlik olursa diye yollamıştın ya. Hah! işte onlar.

      Sil
  6. Ablam yeni yaşını kutluyorum. Allah mutluluklarla doldursun. Bir güne sığdırdığın bu güzellikleri bizimle paylaştığın için ne kadar şanslıyız. Öpüyorum seni. Albümleri hiç sorma. Bana da hep göz kırparlar da benim elim gitmiyor. Hayatıma eklenenler değil de, eksilenlerle dolu çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum.
      Hayatımıza eklenenler dijital zamana denk geldi, eksilenlerin bazıları siyah-beyaz fotoğraflar zamanına aitler . Ondan galiba.

      Sil