11 Temmuz 2013 Perşembe

Hayat Geçip Giderken ;


Geçen hafta,
Ankara Resim Heykel Müzesi Konser Salonun da bence biraz gecikmiş bir TSM konserine gittik.
Şef  Tevfik Soyata yönetiminde,
Kültür Bakanlığı Devlet Klasik TSM Korosu gönüllere şifa bir yıl sonu konseri verdi.
Sıcak yaz akşamında, serin ve muhteşem bu salonda, bana da " iyi ki gelmişim " dedirtti.



Sonra,

Onun mevsimi geldi, benim de hamaratlığım tuttu, şekerpare reçeli yaptım.



Biraz da hamur işi,



Biraz eşya toplandı, biraz gönül sızladı inceden.


Küçüğün odasındakiler, kullanılmayan ufak tefek kapı önüne yığıldı.


Sonra, bir kamyon gelip küçücük bir ev için toparlananları aldı götürdü...
Arkasında bir yazı;
"Her Şey Senin Uğruna"
Gerçekten!


Küçüğüm şimdi kendi evinde, başka şehirde.
Ne yapalım; Yeter ki böyle olsun ayrılıklar. Gittik peşinden, düzenledik yeni evini bizde.
Bir de Yalın konseri izledik yorgunluk üstüne;



İşte böyle geçip gitti temmuz'un ilk günleri.
Tatil mi? Hayret! Bu yaz canım hiç bir yere gitmek istemiyor :(


( Bu postu ben yazarken sıkıldım, umarım siz okurken sıkılmazsınız.)

15 yorum:

  1. Gayet güzeldi bence... :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle otursun küçüğün arkadaşım reçel ve poçalar ağzımı sulandırdı.Bende sabiş'in güzel şarkılarıyla kah hüzünlendim kah kalktım oynadım kefkende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Yıllarca annenler düşünmüştü evi satıp Eskişehir'e yerleşmeyi. Oradayken aklıma geldi. Hayat ne garip, nasıl ters köşelere yatırıyor insanları. Şakalar, muzurluklar yapıyor insanlara sanki.

      Sil
  3. Güle güle otursun küçüğün arkadaşım reçel ve poçalar ağzımı sulandırdı.Bende sabiş'in güzel şarkılarıyla kah hüzünlendim kah kalktım oynadım kefkende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sabiş yaşıyor mu ya! Şimdi gözümün önünde, kıpkırmızı topuklarına uzanan kaşe bir mantosu, kocaman gözlükleri ve her daim bakımlı, makyajlı hali ile.

      Sil
  4. Tülin Hanımcığım,evlat deyince içim sızlar.Benim oğlan yıllardır evden uzak yaşamını sürdürüyor,böylesi daha iyi.Sonuçta daha güçlü oluyorlar.Arada gelir,hasret giderirsiniz.Arada da siz gidersiniz,aman dikkat evleri uçuyor:))Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, neyse ki diğeri hala benimle ; ) Sevgiler.

      Sil
  5. Resim Heykel Müzesi'nin salonu ne güzel eski bir salonmuş. Ellerine sağlık, reçeller, kekler, poğaçalar muhteşem görünüyor. Sayılı gün çabuk geçer, okulunu mutlu, başarılı bitirir döner sana kuzun göz açıp kapayıncaya kadar. Sevgiler Tülinciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, locaları bile var o salonun. Sonra harika bir tavanı, avizesi. Onları da çekmiştim ama...
      Hem hep sen mi reçel yapacaksın :) Benimki de öyle bademli falan...Güzel oldu, güzel.
      Kuzum iki yıldır Eskişehir de okuyor zaten ama ayrı bir evi olması başka türlü bi şeymiş :(

      Senin bloğa uğruyor, o güzelim resimlere bakıyor, anlayabildiklerime yazıyorum. Senin oralardayım anlayacağın. Öptüm, sarıldım kocaman.

      Sil
  6. sıkılmadık tülinim merak etme.. senim için sıkıntılı mevzularda ondan öyle düşündün.. böyle ayrılıkların en güzel yanı kavuşma ihtimalleri olmasıdır .. o yüzden dertlenme allah başka türlü ayrımasın!

    YanıtlaSil
  7. Kuzularımızın canları sağ olsun Tülinciğim gerisi bir şekilde yoluna girer. evini bilmesi bir faturasını kendisinin yatırabilmesi az şeymi sence.. onlar öyle öyle kişiliklerini bulacak. iki gün sonra anne baba olacaklar, onun içinde şimdiden sorumluluklarını bilecekler. çok güzel geçsin hafta sonun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım, muhtara kontratla gidip kayıt yaptırmış." Ben artık Eskişehirliyim" demez mi?
      Sana da güzel evinde, sevdiklerinle birlikte güzel bir hafta sonu diliyorum.
      Sevgiler.

      Sil
  8. bir gün yuvadan uçup gideceklerini düşünmek benimde hep yüreğimi sızlatır ama kendi ayakları üzerinde durmaları güven verici bir olay.Allah kavuştursun..

    YanıtlaSil