31 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni Yılınız Kutlu Olsun





Sevdiklerinizle birlikte nice yıllar geçirmeniz dileğimle.

Yeni Yılınız Kutlu Olsun
 Sun nien fai lok
 Godt Nytår
 Gelukkig nieuwjaar
Happy New Year
Aide shoma mobarak
 Bonne année
 Aith-bhliain Fe Nhaise Dhuit
 Gutes Neues Jahr
Hauoli Makahiki Hou
Shanah tovah
Nav Varsh Ki Badhaai/ Naya Saal Mubarak Ho
Nyob zoo xyoo tshiab
Elamat Tahun Baru
 Buon Capo d’Anno
 Akemashite Omedetou Gozaimasu
Norwegian – Godt Nyttår
Maligayang Bagong Taon
Szczesliwego Nowego roku
 Feliz ano novo
 La Multi Ani
 S Novym Godom
 Feliz Año Nuevo
 Wilujeng Tahun Baru
 Gott Nytt År 
 Blwyddyn ewydd Dda

24 yorum:

  1. Mutlu ve saglikli yillar diliyorum :)
    IYI SENELER !!!

    YanıtlaSil
  2. Sana da mutlu, sağlıklı yıllar! Öpüyorum.
    Aybige-Kedi Defteri

    YanıtlaSil
  3. Mutlu, sağlıklı bir yıl diliyorum. Hayalleriniz gerçek olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin hayırlı hayalleri gerçekleşsin.

      Sil
  4. Piece of writing writing is also a excitement, if you be acquainted with afterward
    you can write otherwise it is complicated to write.
    Here is my blog GFI Norte

    YanıtlaSil
  5. Sağlıklı, huzurlu, esenlik ve bereket dolu; insanların birbirlerini daha iyi anladığı ve saygı gösterdiği; sevginin yeniden hayatlarımızın baş köşesine yerleştiği çok güzel bir yıl olsun...

    YanıtlaSil
  6. Mutlu sağlıklı uzun yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  7. Her anı güzel hatırlanacak bir yıl diliyorum.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yıllar canım arkadaşım

    YanıtlaSil