20 Şubat 2012 Pazartesi

Kitap Kurtları İçin


Bizim evin kitap kurdu için Özel Kütüphane Mühürü yaptırdım.
Evin diğer fertlerine göre kendisi şimdiden hatırı sayılır çapta bir kütüphanenin sahibi ne de olsa : )
Hak ediyor bence.
Geçen hafta Ankara da bu gibi işlerin adresi ,Posta Caddesine gittim.Dükkanı buldum.
Ne istediğimi değil de, niçin istediğimi anlamadığını çok iyi anladığım dükkan sahibi ;
 Tamam,yaparız . Dedi.
Plastik değil mi?
Yoo..Dedim .Ahşap istiyorum.


Sonra formu seçtim,ebatlarını,yazı karakterlerini belirledim.
Bir de ortasına amblem,tamamdır.
Dükkan sahibi benim, bu dünyanın en önemli işini yapar halime,
iş yerinde geçirdiğim sürenin uzunluğuna ifrit olduğunu her fırsatta belli etse de hiiç aldırmadım.
Beni anlaması için bir çocuğun babası değil,annesi olması gerekiyor.Diye düşündüm  ;=)

Bu arada mührün ahşabını boyayıp,üzerini mumla eskitme yapmak istiyorum
Sonra ıstampa mürekkebi almalıyım acilen.
Mürekkep deyip geçmeyin.
Altın,gümüş yaldızlısı,görünmeyeni,kutsal sayılanı...Neleri varmış.
Ben kumaş boyalarımla denedim,kırmızı da karar kıldım.

Siz de kitaplarına özen gösteren yakınlarınız için, üçotuz paraya kocaman bir sevinç alabilirsiniz.

Bir de farklı çizgilerde olanını mı yaptırsam,ne dersiniz  ?

23 yorum:

  1. şahane hediye olur.babamında vardı.hala kullanır.sağda solda akrabalarda kitaplarımız alınmış ve geri gelmemişse böyle bulurduk:)ahh o kitaplardan çoğu geri gelmedi.bende yaptırmayı çok isterim.sizde güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Alanay.
    Keşke bir zamanlar benim de olsaydı.Öyle çok kitap kaybım oldu ki.

    YanıtlaSil
  3. Buna bildiğim kadarıyla "exlibris" deniliyordu. Çok hoş olmuş sizinki de.

    YanıtlaSil
  4. Mustafa'ya söyledim, ben ismimi ve tarih yazmayı seviyorum dedi.Bende ona göre yaptırırız dedim, aman boşver ablam ben kendime yaptıracağım.Görünce kıskanacak.Bu stampanın rengi kırmızıdır bence.Aklıma ilkokul kütüphanesinden aldığım kitaplardaki damgayı hatırlatıyor..

    YanıtlaSil
  5. Aaaaa daha almadın mı ıstampaaaa :))

    YanıtlaSil
  6. Canım arkadaşım çok güzel bir hediye olmuş oğluşa özellikle ama bir tek mühürle yetin en azından şimdilik biraz unutsun adam seni. Eskiden mühürcüler vardı heryerde şimdi unutuldu gitti mühür olayı da.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir fikir nostaljik havasıda ayrı değerli bir hediye...

    YanıtlaSil
  8. Exlibris,kapak içi resmi değilmiydi ehlikeyf?
    Bakmak lazım .Beğenmene sevindim.

    Sana da yaptıralım o zaman Buket.

    Çatlasın o zaman damat,sen yaptır kuzum kendine de görsün.

    Daha dün gece konuştuk Banu...Bugün çıkmadım bir yere.Oradan bakınca çok mu gezgin görünüyorum ben :)

    Ninemin vardı metal bir mühürü fiamma,ne oldu ki??

    Oğlum da çok beğendi Fatoş.

    YanıtlaSil
  9. Bizim kitaplarda da Kerim ve Aybige yazan, kara kedi desenli mühürümüz var. Yeni kitap alır almaz ilk iş tarih düşüp mührümüzü basarım. Güle güle kullanın Tülinciğim.

    YanıtlaSil
  10. Bence de örgüçantam :)

    Teşekkür ederim Aybige.

    YanıtlaSil
  11. Çok anlamlı bir hediye! Bunları toplayanlar da var bildiğim kadarıyla. (benim koca herşeyi toplar ya oradan biliyorum ben de )Keyifli okumalarda kullansın oğulcan !

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel düşünmüşsün Tülin Ablam süpersin

    YanıtlaSil
  13. Çok iyi fikir, bayıldım. Ben de yaptırayım bile dedim.
    Ne şanslı oğlunuz :) Ne emek vermişsiniz, dükkancı anlamamış ne yapalım :)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir fikir verdin bana bizim kızlar için eminim çok beyenecekler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Harika bir fikir ablacığımm. Hemen yaptırmalıyım kendime hatta Aybige'nin kedi figürü tam benlikmiş bayıldım ben fikre kocaman öpüyorum seni melek ablam...

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim Colette.Sahi neler topluyor senin eşin?
    Bakarsın fikir olur bize de.

    Sana da yaptırırım Sevda,birlikte de gideriz...Madem beğendin.

    Teşekkür ederim Rengim.

    Olmaz Serap,olmaz.
    Hani gelecektin Ankara ya.Burada yaptırırsan olur o zaman ;=)

    Yeşim haklısın canım,kedi figürlüsü süper olur.Baykuş şeklinde de olur mesela...
    Bu arada teşekkür edeyim iltifatın için.

    YanıtlaSil
  17. Süpersin be kadın. Nereden aklına gelir böyle cinlikler. Seni seviyorum, ama oğluşlardan daha fazla olamaz herhalde. Öptüm seni kocaman.

    YanıtlaSil
  18. ne güzel, ne ince bir fikirdir bu yahu :) fikrinize sağlık Tülay hanımcım :) sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  19. Siz ayrı,onlar ayrı Dilek.Ben de sizleri çok seviyorum.Gerçekten.

    İnce fikir mi bilmem Maya ama mutlu ettiği kesin canım.

    YanıtlaSil
  20. Eski zamanlara taşıyor insanı bu mühürler...
    Kendi kişiliğine göre bir mühür yaptırmak ne hoş olur:)
    Sizinkini de çok beğendim, Bach'ı da çok severim...
    Fikrine ve emeklerine hayranım Tülincim...

    YanıtlaSil
  21. Bir Bach,bir de Mozart almıştım yeni yıl hediyesi çocuklara.
    Bach'ı büyük seçti,Mozart küçüğümün oldu Nathalie.
    Güldüm içimden.Seçkileri karakterlerini yansıtıyor da..
    Ben de senin hayata karşı duruşunu seviyorum canım.
    Kalp kalbe karşı sadece bir çiçek adı değil gerçekten.

    YanıtlaSil